בירות מהעולם
רובינסונ'ס

רובינסונ'ס

יבוא והפצה: א.ג.ת.ד

רובינסון מבשלת הבירה הינה אחת המבשלות העתיקות שנוסדה בממלכה המאוחדת בשנת 1838 ועד היום מנוהלת על ידי דורות ההמשך של משפחת רובינסון. כיום מנהל הדור השישי בשושלת את מבשלת הבירה. מבשלת רובינסון היא בעלת מוניטין ידוע ומכובד בקרב צרכני הבירה באנגליה בפרט וברחבי העולם כולו כאשר ההקפדה על איכות הרכיבים והבישול המסורתי הפכו את הבירות של המבשלה לבעלי שם נרדף לאיכות וסמל הצלחה עם מדליות רבות בתחרויות טעימה.

בירדו – IPA

סגנון בישול בירה איי. פי .איי מיועד עבור בירות חזקות בעלי % אלכוהול גבוה. בירה בירדו עשירה בטעם מודגש של כשות איכותי עם מרירות אופיינית וארומה של פרי הלימון 6% אלכוהול.

מוג'ו

בירה מוג’ו הינה בסגנון פייל אייל מיוצרת מתערובת של מספר סוגי כשות אנגלי-אמריקאי-וניו זילנדי המדגישים את הטעמים העדינים של מרירות יחד עם ארומה של פירות טרופיים. 5.5% אלכוהול.

טרופר

בשנת 2012 פנה ברוס דיקינסון כוכב להקת הרוק ” איירון מיידון” אל מבשלת רובינסון וביקש לייצר עבורו מותג בירה ייחודי. לאחר תקופה של מספר טעימות “על עיוור” הגיעו כולם ל הצבעה וסיכום המתכון של הבירה והשם שנבחר היה ” טרופר” שהיא אחת מהיצירות הקלאסיות של הלהקה. זוהי בירה אייל איכותית עם ארומה נהדרת של פרי הלימון 4.7% אלכוהול.