בירות מהעולם
אנקרבראו

אנקרבראו

מבשלת אנקרבראו הוקמה בשנת 1608 למעלה מ- 400 שנה.. בעיירה קסומה הנקראת "נירדילינגן" באיזור בוואריה בגרמניה, המבשלה הוקמה ע"י מר אנקר אשר החל לבשל בירה בפונדק דרכים משפחתי.. עם מתכון סודי, חיטה מלאה מהאיזור, מים מינראלים טהורים עם מתיקות עדינה של איזור בוואריה..עם סמל ההיכר שלה "העוגן המוזהב" שהמשמעות ע"פ מר אנקר הוא "מנוחה ובטחון".. הבירה נחלה הצלחה מסחררת ורבים עלו לרגל ולו רק לטעום את הבירה המיוחדת.. תהליך ההכנה של הבירה נעשה בקפידה והמתכונים נשמרו בקנאות ועברו בירושה במשפחה עד היום מייצרים את הבירה ע"פ המורשת של מר אנקר בישול בטמפרטורה נמוכה השומרת את מרכיבי הטעמים בצורה הטובה ביותר, תסיסה קרה בכלי פתוח, איחסון והתיישנות ארוך מעל 8 חודשים בטמפרטורה קרירה ואפלה הגורם להתפתחות הטעמים ולתסיסה שניה וטבעית. חומרי גלם מהאיזור מים, כשות,שמרים ולתת. ללא כל חומרים משמרים..

אנקר – דניאל טראנק

בירה מאלט כהה עם טעמים של טופי וקרמל, גוף מלא ועשיר בטעמים, מתיקות קלילה ומרירות עדינה בסיומת. בירה אצילית בעלת בעבוע עדין וקטיפתי. 5.2% אלכוהול

אנקר – דונקל וויצן

בירת חיטה מעוננת וכהה בירה מסוג אייל גרמנית קלאסית פירותית ומתובלת טעמים עדינים של ציפורן וקרמל עם מתיקות נעימה ועדינה.5.2% אלכוהול.

אנקר – ריזר וויצן

מכילה כמות שווה של חיטה ושעורה עם מעט כשות לאיזון טעמים. בעלת צבע זהוב עמוק בעלת טעמים עשירים של פירות מבושלים, מתיקות עדינה, ווניל וניחוח של שמרים טריים. 5.2% אלכוהול.